Hoi
badmuts
2016-10-19 09:13:23 UTC
Heb ik nog wat gemist hier?

Badmuts
BugHunter
2016-10-19 10:08:58 UTC
Post by badmuts
Heb ik nog wat gemist hier?
Helemaal niets. :-)
--
\ / http://nieuwsgroepen.tk
------------///-----------------------------
/ \ Bye, BugHunter
Adri Verhoef
2016-10-19 10:14:44 UTC
Een bewoner van de aarde die zich identificeerde als
Post by badmuts
Heb ik nog wat gemist hier?
Badmuts
Wat had je willen missen, een koude douche? :-) Uit m'n hoofd: Bert
(jeweetwel, die een doodsbedreiging stuurde naar de nl-raad en die usenet
daarna vaarwel zei, desondanks hield hij geen woord en keerde alsnog terug)
heeft zonder veel problemen een nieuwe nieuwsgroep erdoorheen geloodst:
nl.comp.3d-printen

Adri :)
Ervaren booten vanaf C: ondanks een diskette mist.
2016-10-19 10:55:21 UTC
Post by Adri Verhoef
: Bert
(jeweetwel, die een doodsbedreiging stuurde naar de nl-raad
Daar weet ik niks van en ik volg nl.newsgroups altijd...
nl.comp.3d-printen
badmuts
2016-11-02 14:20:59 UTC
Post by Adri Verhoef
[...]
Hee, die doodsbedreiging heb ik ook gemist. Ik ben toch lid van die
NL-raad?
Machiel de Wit
MdW.
J. J. Lodder
2016-11-03 08:36:54 UTC
Post by badmuts
Post by Adri Verhoef
[...]
Je hebt bedankt, aimgh,

Jan
Izak van Langevelde
2016-11-03 09:23:41 UTC
Post by J. J. Lodder
Post by badmuts
Post by Adri Verhoef
[...]
Verdorie, wie schenkt er dan koffie?
Grinnikend door het leven...
Bart Dinnissen
2016-11-04 16:30:49 UTC
Post by Izak van Langevelde
Post by J. J. Lodder
Post by badmuts
Post by Adri Verhoef
[...]
Eh, Izak ... er is een vacature.
Bart Dinnissen
Izak van Langevelde
Grinnikend door het leven...
J. J. Lodder
2016-11-04 20:18:30 UTC
Post by Izak van Langevelde
Post by J. J. Lodder
Post by badmuts
Post by Adri Verhoef
[...]
Je wou ook een fles uit de krat whisky
die er daar per vergadering doorgaat?

Let wel, het is eens per week,
gezien de vele dringende zaken
die er te bespreken zijn,

Jan
Izak van Langevelde
2016-11-04 21:07:25 UTC
Post by Izak van Langevelde
Post by J. J. Lodder
Post by badmuts
[...]
Ik drink niet.
Let wel, het is eens per week,
gezien de vele dringende zaken die er te bespreken zijn,
Ik begrijp dat jullie het verschrikkelijk druk hebben...
Grinnikend door het leven...
J. J. Lodder
2016-11-04 21:59:59 UTC
Post by Izak van Langevelde
Post by J. J. Lodder
Post by badmuts
[...]
Uiteraard, het is zwaar, heel zwaar.
Maar ja, al die contributie
die al die talloos vele nl.usenetters betalen
moet natuurlijk ergens heen gaan,

2016-11-09 12:21:23 UTC
Post by J. J. Lodder
Let wel, het is eens per week,
gezien de vele dringende zaken
die er te bespreken zijn,
Welke dringende zaken?
Er gebeurt hier bijna niets meer in nl.newsgroups.
BugHunter
2016-11-09 14:02:50 UTC
Post by J
Post by J. J. Lodder
Let wel, het is eens per week,
gezien de vele dringende zaken
die er te bespreken zijn,
Welke dringende zaken?
Er gebeurt hier bijna niets meer in nl.newsgroups.
Ja hoor, rogue cancels voeren ze nog wel uit
omdat het machtswellustelingen zijn.
--
\ / http://nieuwsgroepen.tk
------------///-----------------------------
/ \ Bye, BugHunter
Jan van den Broek
2016-11-09 20:09:36 UTC
Post by BugHunter
Post by J
Post by J. J. Lodder
[...]
Wie zijn ze? En kan je met message-ID's van die cancels
komen, of ben je weer eens in het wilde weg aan het kakelen?
--
Jan v/d Broek
***@dds.nl
BugHunter
2016-11-09 21:27:33 UTC
Post by Jan van den Broek
Post by BugHunter
Post by J
Post by J. J. Lodder
[...]
Nee, is te lang geleden. Maar iedereen weet
het, dus vraag het gewoon vriendelijk aan
een der misselijke leden.
--
\ / http://nieuwsgroepen.tk
------------///-----------------------------
/ \ Bye, BugHunter
Jan van den Broek
2016-11-09 21:37:21 UTC
Post by BugHunter
Post by Jan van den Broek
Post by BugHunter
Post by J
Post by J. J. Lodder
[...]
Je roept weer eens iets zonder het hard te kunnen maken.
En "een der misselijke leden" is te vaag, namen noemen.
--
Jan v/d Broek
***@dds.nl
BugHunter
2016-11-09 21:42:49 UTC
Post by Jan van den Broek
Post by BugHunter
Post by Jan van den Broek
Post by BugHunter
Post by J
Post by J. J. Lodder
[...]
Wil jij zeggen dat je de namen niet kent, of
ben je weer eens naar de bekende weg aan het
vragen?
--
\ / http://nieuwsgroepen.tk
------------///-----------------------------
/ \ Bye, BugHunter
Jan van den Broek
2016-11-10 07:47:59 UTC
Post by BugHunter
Post by Jan van den Broek
Post by BugHunter
Post by Jan van den Broek
Post by BugHunter
Post by J
Post by J. J. Lodder
[...]
Ik zeg dat jij met insinuaties komt die je niet hard maakt, dat vind
ik geen fatsoenlijke opstelling.
Gewoon man en paard noemen, en je niet verschuilen achter "ze" en
"te lang geleden".
--
Jan v/d Broek
***@dds.nl
BugHunter
2016-11-10 15:56:05 UTC
Post by Jan van den Broek
Post by BugHunter
Post by Jan van den Broek
Post by BugHunter
Post by Jan van den Broek
Post by BugHunter
Post by J
Post by J. J. Lodder
[...]
Ze weten het zelf nog wel. En het is een
goed idee om anderen te laten weten hoe
onbeschoft ze soms zijn.
--
\ / http://nieuwsgroepen.tk
------------///-----------------------------
/ \ Bye, BugHunter
Jan van den Broek
2016-11-10 20:22:37 UTC
Post by BugHunter
Post by Jan van den Broek
Post by BugHunter
Post by Jan van den Broek
Post by BugHunter
Post by Jan van den Broek
Post by BugHunter
Post by J
Post by J. J. Lodder
[...]
Dan moet je wel vertellen wie "ze" zijn, en er niet omheen
blijven draaien.
Nogmaals, gewoon man en paard noemen.
--
Jan v/d Broek
***@dds.nl
BugHunter
2016-11-10 20:55:54 UTC
Post by Jan van den Broek
Post by BugHunter
Post by Jan van den Broek
Post by BugHunter
Post by Jan van den Broek
Post by BugHunter
Post by Jan van den Broek
Post by BugHunter
Post by J
Post by J. J. Lodder
[...]
Ben je blind? Ze weten het zelf wel, en daar
gaat het om.
--
\ / http://nieuwsgroepen.tk
------------///-----------------------------
/ \ Bye, BugHunter
Jan van den Broek
2016-11-10 21:28:13 UTC
[Schnipp]
Post by BugHunter
Ben je blind? Ze weten het zelf wel, en daar
gaat het om.
Ik ben niet blind, ik zie iemand zonder ruggegraat er om heen
draaien.
Je suggereert, maar feitelijk zeg je niets, zoals vaker.
--
Jan v/d Broek
***@dds.nl
BugHunter
2016-11-10 21:34:23 UTC
Post by Jan van den Broek
[Schnipp]
Post by BugHunter
[...]
Ik vertel dat niet tegen jou, jij hebt er
niets mee te maken, ga spelen.
--
\ / http://nieuwsgroepen.tk
------------///-----------------------------
/ \ Bye, BugHunter
Jan van den Broek
2016-11-10 22:27:45 UTC
Post by BugHunter
Post by Jan van den Broek
[Schnipp]
Post by BugHunter
[...]
Ah, dus die "ze" zijn niet de nl-raad, want dat leek jij in je
eerste posting te suggereren.
Post by BugHunter
ga spelen.
Zwaktebod.
--
Jan v/d Broek
***@dds.nl
Pyt T.
2016-11-10 16:13:45 UTC
Post by Jan van den Broek
Post by BugHunter
Post by Jan van den Broek
Post by BugHunter
[...]
hensema en verhoef, cancelde b.v. alles van die autocad man.
Is idd wel een tijdje geleden.
Bart Dinnissen
2016-11-10 16:52:16 UTC
Post by Pyt T.
Post by Jan van den Broek
Post by BugHunter
Post by Jan van den Broek
Post by BugHunter
[...]
Hensema, de naam komt me vaag bekend voor ....
Bart Dinnissen
Jan van den Broek
2016-11-10 20:24:51 UTC
Post by Pyt T.
Post by Jan van den Broek
Post by BugHunter
Post by Jan van den Broek
Post by BugHunter
[...]
Je bedoelt dat adviesbureau, iets met "ae" in de naam, zo'n twintig
jaar terug? En waren die cancels rogue?
--
Jan v/d Broek
***@dds.nl
Swampster
2016-11-11 06:34:36 UTC
[Schnipp]
Post by Jan van den Broek
Post by Pyt T.
hensema en verhoef, cancelde b.v. alles van die autocad man.
Is idd wel een tijdje geleden.
Je bedoelt dat adviesbureau, iets met "ae" in de naam, zo'n twintig
jaar terug? En waren die cancels rogue?
Adviesbureau Maes, meen ik.
--
Jan van den Broek ***@xs4all.nl

Entertaining Quakers since 2005
Pyt T.
2016-11-11 15:08:22 UTC
Post by Jan van den Broek
Post by Pyt T.
hensema en verhoef, cancelde b.v. alles van die autocad man.
Is idd wel een tijdje geleden.
Je bedoelt dat adviesbureau, iets met "ae" in de naam, zo'n twintig
jaar terug? En waren die cancels rogue?
Volgens mia postte die iets als "broekx" o.i.d. Werd op een gegeven
moment op naam gecanceld en daar zaten 100% zeker rogue cancles tussen.
Geen 20 maar wel meer dan 10 jaar geleden. Wat bladeren in historie van
deze newsgroup kom je wel meer berichten over rogue cancels tegen vanuit
de hoek van (de personen van) nl-admin. Ondertussen allemaal verjaard.
pe
2016-11-11 19:44:42 UTC
... (de personen van) nl-admin. Ondertussen allemaal verjaard.
Moet dat nou zo expliciet? :{D>
👾 pe 👾
Flibsy
2016-11-11 21:49:02 UTC
Post by pe
... (de personen van) nl-admin. Ondertussen allemaal verjaard.
Moet dat nou zo expliciet? :{D>
Zeg, kun je niet een normale emoji gebruiken ipv dat 20e eeuwse gammelgraaf
dat niemand snapt?
Flibsy
pe
2016-11-12 13:53:02 UTC
Post by Flibsy
Post by pe
... (de personen van) nl-admin. Ondertussen allemaal verjaard.
Moet dat nou zo expliciet? :{D>
Zeg, kun je niet een normale emoji gebruiken ipv dat 20e eeuwse gammelgraaf
dat niemand snapt?
Haha met snor en sik zat er niet in.
👾 pe 👾
Cor
2016-11-13 09:01:17 UTC
Some entity, AKA pe <***@pe.pe>,
wrote this mindboggling stuff:
(selectively-snipped-or-not-p)
Post by pe
Post by Flibsy
Post by pe
[...]
Oh my, toen waren we echt Internet Ayatollahs volgen een Spammer , was
wel een grappig radio Interview ook.
Het spammen stopte wel.

73's

Cor
Geavanceerde politieke correctheid is niet te onderscheiden van sarcasme
J. J. Lodder
2016-11-11 12:21:31 UTC
Post by BugHunter
Post by J
Post by J. J. Lodder
[...]
Hint: Je vijandbeeld is niet helemaal op orde,

Jan
Izak van Langevelde
2016-11-09 15:17:35 UTC
Post by J
Post by J. J. Lodder
Let wel, het is eens per week,
gezien de vele dringende zaken die er te bespreken zijn,
Welke dringende zaken?
Er gebeurt hier bijna niets meer in nl.newsgroups.
<maakt een dansje>
Grinnikend door het leven...
2016-11-16 15:56:42 UTC
Post by Izak van Langevelde
<maakt een dansje>
Omdat het lekker rustig is in nl.newsgroups?
Gelukkig is het hier rustig.
pe
2016-11-09 19:04:48 UTC
Post by J
Post by J. J. Lodder
Let wel, het is eens per week,
gezien de vele dringende zaken
die er te bespreken zijn,
Welke dringende zaken?
Er gebeurt hier bijna niets meer in nl.newsgroups.
Hoe kan je dàt nou zeggen? Ik breng iedere maand een hoogst
belangrijkwekkende nieuwsgroep onder de aandacht!
👾 pe 👾
Sjoerd
2016-11-04 22:58:43 UTC
Post by Izak van Langevelde
Post by Bart Dinnissen
Post by Izak van Langevelde
Post by J. J. Lodder
Ik ben toch lid van die NL-raad?
Je hebt bedankt, aimgh,
Verdorie, wie schenkt er dan koffie?
Eh, Izak ... er is een vacature.
Schuiftet?
Je hebt nu zoveel levenswijsheid, -ervaring en mensenkennis vergaard, dat
je iets voor anderen kunt gaan betekenen. Het levert erkenning, dankbaar-
heid, bewondering en een boost in je persoonlijke ontwikkeling op.
Izak van Langevelde
2016-11-05 09:38:00 UTC
Post by Sjoerd
Post by Izak van Langevelde
Post by Bart Dinnissen
Post by Izak van Langevelde
Post by J. J. Lodder
[...]
Ik vrees dat ik al uitontwikkeld ben. En, inderdaad, ik ben stikjaloers
op de erkenning, dankbaarheid en bewondering die de huidige raad, mijn
idolen, ten deel valt.
Grinnikend door het leven...
J. J. Lodder
2016-11-05 09:59:38 UTC
Post by Izak van Langevelde
Post by Sjoerd
Post by Izak van Langevelde
Post by Bart Dinnissen
Post by Izak van Langevelde
Post by J. J. Lodder
[...]
Pas maar op dat je niet gefixeerd wordt,

Jan
Izak van Langevelde
2016-11-05 10:28:30 UTC
Post by J. J. Lodder
[...]